Review Blog Penaja Pertama Giveaway Pondok Kecil

23 thoughts on “Review Blog Penaja Pertama Giveaway Pondok Kecil

    1. hafizul Post author

      Hehe..sy pun ada simpan jugak angan-angan nak jadi fotografer..tapi masalah kewangan masih lagi mengganggu..huhu..seronok jadi mcm mereka ni kan..

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..ala nk segan apa..sy bukan blog popular..sy blog cap ayam jer..emm insyaAllah..kalau ada apa-apa yang perlu diperbaiki sy akan bgtau..sy pun baru jugak lagi..tak ada pengalaman pun bab blogging sebelum ni..hehe

      Reply
      1. hafizul Post author

        Emmm sama la ngn sy..sy sejak mengenali dunia internet lagi memang terasa nak pakai camera mcm ni..atas faktor kewangan, terpaksa la bertahan keinginan tu..hehe

        Reply
    1. hafizul Post author

      Emm bukan bro yang kena review..artikel ni sy review untuk penaja giveaway pondok kecil…hehe..kalau bro jadi penaja pun, sy akan lakukan perkara yang sama…

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge