RM1K Sebulan Dengan Internet?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Boleh ke buat duit RM1K sebulan dengan Internet? Betul ke ni???

Bukan aku sahaja. Korang pun akan tanya benda yang sama apabila ditawarkan pekerjaan yang boleh menjana pendapatan RM1,000 sebulan hanya dengan Internet. Ditambah pula dengan syarat kerja yang tidak merumitkan.

RM1K Sebulan Dengan Internet
Ha ah. Sila percaya…

Ada ketika, terfikir juga akan kesahihan perkara tersebut. Bukan apa. Takut tertipu dan terjebak dengan aktiviti yang tidak bermoral seperti main judi secara online ataupun skim cepat kaya. Bila dah kantoi, kesian pula anak bini kat rumah tu kan. Mak ayah dah comfirm la menyesal  yang teramat sangat.

“Kecil-kecil tak nak berambus… Tua-tua menyusahkan budak ni…”

Pernah kena maki hamun ayat macam tu? Tak pernah kan? Bagus la. korang memang anak yang baik hati dan prihatin orangnya. Haha.

Akan tetapi, hari ni aku nak kongsikan dengan korang semua. Bagaimana nak buat duit RM1,000 sebulan dengan Internet. Bunyinya cukup senang. Tapi amat susah untuk menzahirkannya.

Sebab apa aku kata susah?

  1. Bila ditawarkan pekerjaan sedemikian rupa, kita susah untuk menerima dengan hati yang terbuka. Terlampau berfikiran negatif dengan tawaran yang ada sampaikan kita lupa untuk menilai dan membuat keputusan yang sewajarnya.
  2. RM1,000 sebulan dengan Internet. Ikut logik pun, korang boleh jana pendapatan tersebut sekiranya kerja yang ditawarkan itu sahih dan betul.
  3. Malas untuk mencuba dan mencari sumber kewangan ke arah yang lebih baik.
  4. Tidak berani untuk menanggung risiko dengan membuat sedikit pelaburan yang agak berbaloi.
  5. Tepuk dada tanya selera.

Sebab yang dinyatakan diatas hanyalah pendapat diri aku sendiri mengikut apa dilalui selama ni.

Mungkin korang ada sebab yang tersendiri mengapa susah sangat untuk menerima tawaran tersebut.

Jadi, hari ini aku nak kongsikan dengan korang semua. Webdinar yang dihasilkan oleh Mr. Gobala selaku pengasas laman ashadee dot com. Aku tak paksa korang tengok video tersebut. Tapi aku paksa korang supaya meniru sistem yang di gunakan untuk menjana RM1,000 sebulan dengan Internet melalui program Affiliate.

KLIK >>> Rahsia Menjana RM1,000 Secara Part Time Dengan Internet

Kalau korang nak tengok, klik aje pautan di atas. Luangkan masa 2 minit untuk mendengar sendiri apa yang Mr. Gobala sampaikan. Lepas tu, buat keputusan yang bijak. Apa yang aku harapkan, korang berjaya mendapat RM1k sebulan dengan Internet.

p/s : Selamat membaca dan semoga terhibur hendaknya.

41 thoughts on “RM1K Sebulan Dengan Internet?”

    1. Memang banyak peluang. Tapi kalau salah pilih peluang ia akan terlepas begitu sahaj. Kerana byk peluang kita akan susah untuk memilih. Bila susah memilih, kita akan susah nak buat keputusan. Dan akhirnya yang di kejar tak dapat, yang di kendong berciciran..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *