Sampai Demam Kediri Kerja Malam

57 thoughts on “Sampai Demam Kediri Kerja Malam

    1. hafizul Post author

      Yup..no lima tu idaman kebanyakan lelaki maaa..hahaha…semoga kita berjaya menjumpai sumber kedua yang tetap untuk menambah pendapatan hidup seharian..

      Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..tang supplement tu memang betul la..kena ada support luaran macam tu..barulah hidup lebih bersemangat dan bertenaga..Tapi kan..orang selalu cakap..bila dah ada isteri, rezeki pun bertambah..isteri dua dan tiga mahupun empat, mesti lagi bertambah haaa..hehehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Usaha sendiri rasanya lebih teruk daripada makan gaji dengan majikan..emm bagus mak jemah ni..semoga sukses selalu kat rumah tu yer mak jemah..saya ada pasang niat juga nak kerja kat rumah jer.tapi belum cukup apa yang saya mahukan…

      Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..semoga lekaslah dapat berjalan sekaligus berlari dengan riang gembira dalam dunia blogging ni..teruskan usaha..bila dah jumpa sesuatu yang tak pernah kita jumpa dalam dunia blogging ni, itulah nikmat yang paling mengembirakan lebih daripada intan dan permata…percayalahhh…

      Reply
    1. hafizul Post author

      Haha…yer..masih cukup lagi untuk membeli buah oren tu..boleh try makan buah oren ni..terima kasih kongsikan..ha ah..mak ayah mana yang tak nak buat yang terbaik untuk anaknya…

      Reply
  1. Dja@Sishaza

    Selalu kita cakap kalau banyak duit, nak sedekah dekat anak yatim,nak hantar ibu bapa pi haji tapi apabila betul2 banyak duit,mungkin juga lain jadinya. Kita lupa diri dan lupa semua …. tak ada duit satu ujian, banyak duit pun satu ujian
    Dja@Sishaza recently posted..CONGO BARS ADDICTEDMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..selalu macam tu la..Tapi saya mintak jauh la dari sifat lupa diri macam ni..memang tak kan bertahan lama punnn..hehe..terima kasih atas perkongsian pendapat yang cukup kena ni..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..harapan tu selalu ada kan bro..tak apalah..kalau bulan lepas dah lebih perbelanjaan dari pendapatan, bulan ni leh cover mana yang patut kan..

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge