Sedu Sedan

45 thoughts on “Sedu Sedan

    1. hafizul Post author

      Hehe..dah baik dah Azman..terima kasih..kita berdua memang beruntung..ada sedu sedan yang luar biasa ni..hahaha..emm gerun aje dengar bab jantung ni..

      Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..dia time nakal, nakal gok..time baik, memang boleh puji..terima kasih bro..saya dah kembali normal mcm biasa..cuma badan ni jer rasa kebas seluruh tubuh..hehe..banyak gak makanan menjalar yang menjadi feveret saya..emm kena tahan lah lepas ni..adoiii

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..kebetulan masa tu terfikir artikel tu kat blog Azie..hehe..emm betul tu..tapi masalah saya ni angin terlebih dalam badan..haha

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..dah sembuh dah tuan DH..kembali pulih seperti sediakala..cuma uluran ni nak hilang ambik masa..terima aksih tuan DH..hehe

      Reply
  1. Anuar

    Hahaha…. Kalau tak nak kena jolok ponggong masa tengah sembahyang, kenalah solat berjemaah dekat surau/masjid….

    Tentang sedu tu, anggaplah ia sebagai ujian… Tak semua orang akan mengalami unjian tersebut…. Walaupun saya dah berumur 32 tahun, tetapi masalah sedu ini tetap masih ada… Biasanya saya akan kena sedu, setiap kali selepas minum air gas… Jadi, walaupun air gas tu sedap… Saya terpaksa melupakannya buat sementara waktu….
    Anuar recently posted..Promote 1, dapat 2 kedai.. Syukur Alhamdulillah…My Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..saya memang tak kan minum dah air gas tu..hehe..terima kasih bro..pandangan yang bernas sekali..paling tak suka, kena lupakan seketika makanan kegemaran saya…emmm..sayur best, air teh faveret..

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..betul tu bro..kan salah jmp tukang urut memang kelaut lah..bahaya kalau bagi mereka yang tak pandai urut ni..boleh rosak paru2..ni kata tukang urut tu lah..hehe..

      Reply
  2. Pingback: Sedu Sendawa - Tolonglah Hargainya - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge