41 thoughts on “Sedu Sendawa – Tolonglah Hargainya

    1. hafizul Post author

      Emm banyak gak ke angin dalam badan..saya tak ada tanda2 gastrik..biasa makan pagi lewat pun tak apa..tapi sekarang dah tak boleh amalkan teknik tu..rasa takut pula..hehe

      Reply
  1. PakarNiaga.com (AMIN)

    Jaga kesihatan bro…
    Amalkan sarapan pagi (roti etc)… & minum banyak air..
    Sekali dah kena gastrik (perut overhaul) risiko kena lagi lebih tinggi..

    Seperti mana enjin kereta yang dah overhaul, nak repair pun belanja tinggi & risiko overhault lebih teruk boleh berlaku.. Camtu lah perut kita juga.. Performance juga tak sehebat dulu lagi..

    Ikhlas,

    AMIN JOHAR
    (Pendaftar Domain)
    PAKAR NIAGA
    PakarNiaga.com (AMIN) recently posted..TEKNIK SEO | KATA-KUNCI ITU DUITMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Emm mintak jauh la dari penyakit gastrik..mau merana badan kalau kena gstrik ni..emmm..saya sekarang dah sanggup nak tahan lapar..takut rasanya..bila lapar sikit-sikit tu makan gak walaupun sedikit..

      Reply
    1. hafizul Post author

      Emm tak tahu lah bro..saya tak makan pun ubat ni sebab saya rasa bukan gastrik..maklumlah saya terlebih pandai dari doktor..kahkahkah…

      Reply
    1. hafizul Post author

      Emm dulu pernah gak niat nak minum madu setiap pagi..tapi disebabkan kita jarang amalkan, sampai ke hari ni terus terlupa..terima kasih atas nasihat ni..

      Reply
  2. Anuar

    Salam Bro… Saya syorkan bro cuba rawatan tradisional untuk sembukan penyakit Sedu Sendawa yang sedang bro hadapi… Antara rawatan tradisional yang boleh bro lakukan ialah:

    Bekam : Untuk membuang darah kotor dalam badan bagi melancarkan pengaliran darah

    Reflexology : Untuk menghilangkan toksin pada saluran darah supaya saluran darah dapat berfungsi dengan baik dari organ-organ badan ke tapak kaki..

    Urut : Mungkin ada urat-urat bro yang tak betul.. Jadi kena berurut supaya dapat membetulkan urat…

    Cuba bro usahakan rawatan tradisional ini… Dengan izin Allah mungkin masalah kesihatan bro dapat dipulihkan…
    Anuar recently posted..Destinasi Honeymoon Impian dengan Honeymoon Package ke BaliMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Emm terima kasih bro atas cadangan ni..insyaAllah dalam masa terdekat ni saya akan cuba cari masa dan pergi buat rawatan bekam..kat pasir puteh ada tempat bekam ni..Jerteh susah nak jumpa..

      Reply
    1. hafizul Post author

      EMm setakat ni Alhamdulillah…tak mari lagi sedu sedan dan sendawa tu..hehe..yang penting kena jaga pemakanan lah..yang mana tak leh makan, jangan ngada2 nak makan..tapi semua makanan larangan tu, makanan feveret..jeng gok sikit..hahaha…

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge