46 thoughts on “Sekeping Nota Untuk Ayah

    1. hafizul Post author

      sampai hati cakap mcm tu..kiter buatkan khas untuk pembaca blog kiter..kita tak cedok pun kat mana2 periuk..kita buat sendiri ni tau..sampai berpeluh ketiak nak siapkan artikel ni…

      Reply
  1. kak baery

    wa nangis lah baca …tapi sampai hari nie memori naik basikal lori (basikal ada tempat duduk yang lebar, confirm korang tak pernah nengok punya) segar dalam ingatan,ayah cuma pakai kain pelikat letak tuala kat bahu. akak ikut ayah main dam aji dia menang akak dapat makan roti kelapa dengan ais krim soda dulu botol macam botol kicap maklumlah zaman otai. .sepanjang hidupnya aku tak pernah wish pun selamat hari bapa..tapi hari ini akak selalu titipkan doa untuk ayah selepas solat semoga Alam barzah taman firdaus untuk ayah..
    kak baery recently posted..TELEKUNG SULAM VIETNAM – DESIGN BARU DAH SAMPAIMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Emm sungguh terasa kehilangan dalam komen kak baery nih..memang saya tak kenal basikal yang akak maksudkan tu..macam mana rupa pun saya masih tak boleh nak bayangkan..emm biasalah orang zaman dulu kuat naik haji..hehe..petang2 haji..malam2 haji..saya pun suka main naik turun haji nih..

      Reply
  2. Pingback: Ayah Tak Kejam - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge