Sumber : Blog Denaihati

Sepanyol Dah Menang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Entri ringkas jer hari ni. Sebab aku nak kongsi perasaan aku yang happy giler ni. Hehe. Aku tak tahu yang jangkaan aku betul. Sepanyol menang Euro. Sekaligus aku dapat hadiah yang dianjurkan oleh penganjur contest. Wahh macam ni yer perasaan bila dah memenangi sesuatu contest.

Sumber : Blog Denaihati

Contest Abang Ensem, Pondok Kecil tak de rezeki dah. Maklum la semasa entri tu ditulis, aku tak berapa mengenali lagi Abang Ensem. Just tulis ikut penceritaan rakan blogger jer. Contest Eyriqazz Vs Denaihati masih berjuang lagi. Hehe. Eeee memang heppy giler arr rasa. Disebabkan aku tak tengok bola pagi td, jam 6.30 pagi, aku sms kawan aku. Dia kata Sepanyol menang 4-0. Tuhan jer yang tahu macam mana perasaan aku waktu tu.

Ramalanku benar belaka. Hehe. Aku cuma mahukan hadiah yang ditawarkan sahaja. Sebab sangat menarik. Nak tgok apa hadiah dia??Jom klik link di sini. Kawan aku kata Fernando Torres dapat kasut emas. Betul ke???

Sumber : Google

Emm tak cukup lagi dengan cerita aku ni? Jom sama-sama baca di sini. Menarik sangat. Hehe.

p/s : Best sertai contest ni. Terbaik!!!

29 thoughts on “Sepanyol Dah Menang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge