Suami Berubah Selepas Kawin

39 thoughts on “Suami Berubah Selepas Kawin

    1. hafizul Post author

      Hehe..betul tu tuan denaihati..tambah-tambah kita ada kawan juga dikalangan blogger..memang rutin dah tu ajak mengopi sekali sekala..hehe..

      Reply
  1. Obat Kencing Manis

    Selamat siang ! Kelihatannya beritanya menarik nih, banyak artikel bagus-bagus untuk disimak.moga kabar baik untuk anda dan pembaca semua. Saya pingin tau informasi dan berita terbaru untuk hari ini ! Soalnya saya baru buka nih, mau baca-baca dulu, salam sukses aja untuk anda semua
    Obat Kencing Manis recently posted..Pengobatan Kencing ManisMy Profile

    Reply
  2. Gadus semas

    Assalamualaikum. Maafkan saya mencelah. Bagaimana jika lelaki tu baru je berkahwin dan mula cuba try perempuan lain? Adakah masalah dari pasangan atau diri sendiri? Sebab saya dah jumpa 2 kali orang yang berperangai sebegini. Baru 3-6 bulan berkahwin sudah mula cari yang lain dan paling sakit hati dia kata dia bujang. Mengapa mesti menipu? Kebanyakan semuanya belum ada anak lagi.

    Reply
    1. hafizul Post author

      Ini lelaki dah memang miang dah ni.. Saya tak leh nak kata.. MAsalah diri sendiri ataupun masalah dalam perkahwinan… Kalau dah lelaki miang, memang macam ni la… Tak boleh nak tinggal perangai lama.. Sampai terbawa-bawa dialam perkahwinan.. Kesian isteri.. Agak-agak la baru dua tiga bulan kawin, dah cuba nak try pempuan lain.. Bila dah nafsu menguasai diri macam ni la… Sekurang-kurangnya kalau nak berubah pun, tunggu la 50 tahun lagi.. Itu baru ada CLASS.. Bak kata pepatah, miang-miang batang keladi, makin tua, makin menjadi..

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge