59 thoughts on “Suami Pandai Masak, Isteri Makin Sayang?

    1. hafizul Post author

      haha..tahu tak apa..belajar jer yang mudah-mudah..isteri ni dia tak kesah sangat pun..pandai goreng telur pun, depa semua dah gembira sangat..hahaha

      Reply
    1. hafizul Post author

      Huhu..tak apa..itu dah kira bersyukur sangat dah..sekurang-kurangnya dia masih lagi dalam ketegori suami yang rajin..hehe…jadi, jangan kesahkan sangat bab suami malas masuk dapur ni..haha

      Reply
  1. Nurul Fazreen Othman

    tahniah sbb pandai masak. Xsemua lelaki pandai masak. Mmg xdinafikan sbnrnya lelaki masak lg sdp dr perempuan sbbnya cara diaorg msk berbeza dgn cara perumpuan masak. Ape2 pun bubur kacang tu nmpk sdp. Biasalh cubaan pertama mmg xjadi sgt. Practice make perfect. All the Best!!

    Reply
    1. hafizul Post author

      Huhu..banganya jadi orang laki yang pandai masak ni.. Hahaha.. Itulah..nak kena buat lagi dan lagi sampai menjadi macam mak buatkan..hehe..

      Reply
  2. myliferia

    Orang lelaki, walaupun pandai masak, memang nak juga isteri yang masakkan.

    Setuju bab kalau sekali sekala suami tolong masak, memang rasa hati berbunga-bunga, tambah-tambah lagi boleh masak bubur kacang cam kat lam gamba tu….hahahaha

    Setuju juga tentang berkat air tangan isteri, time masak tu, bacalah solawat, doa, zikir, minta suami dan anak-anak yang makan ni dikurniakan kesihatan terbaik agar mereka lebih kuat untuk beribadah kepada Allah serta melakukan perkara-perkara yang diredha-Nya, minta ditautkan kasih sayang dan macam-macam lagi.

    hahaha….dah boleh buat entri sambungan ringkas pun…kikiki
    myliferia recently posted..Sejarah & Latar Belakang Shaklee; Part 1My Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Perghhhh..memang pandai betul encik suami tu kan..hehe..sebab tu, petua nak suruh masakan suami sedap, jangan kerap kali bagi suami masak..hahaha

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge