Suka Terasa Hati

37 thoughts on “Suka Terasa Hati

    1. hafizul Post author

      EMm terima kasih bro sebab bagi nasihat berguna..betul2..kadang2 tu menda sikit jer..terasa hati tu sampaikan makan hari-hari.. tak padan dengan benda kan?hehe

      Reply
      1. suri

        mesti ada perasaan dan jaga hti org sekeliling…cuba elakkan..sb tu kata org nak komen baik2 sahaja.wahualam, sebab setiap orang tak lepas dari lakukan perkara yang baik apa lagi buat perkara yang silap..
        suri recently posted..NegarakuMy Profile

        Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..cik isteri ni kadang2 susah kan nak faham..saya pun masih gagal lagi dalam bab memahami dengan baik tingkah laku isteri..haha..

      Reply
  1. Pingback: Dapat Hadiah Dari Tanah Arab - Pondok Kecil

  2. Pingback: Ayah Tak Kejam - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge