Tag Archives: 10 sebab susah nak dapat kerja

Pendapatan Ke 39 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Hari ni dapat satu emel dari pihak Maybank. Komisen ke 39 Jobdirumah telah pun selamat masuk ke akaun bank. Boleh la buat belanja untuk sehari dua. Target untuk mendapat komisen setiap hari tidak kesampaian.

RM25... Boleh beli pampers anak dah...

RM25… Boleh beli pampers anak dah…

Continue reading

Banjir Di Kelantan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Banjir di Kelantan semakin baik.

Ya. Itulah perkataan yang dapat aku simpulkan selepas membaca info terkini banjir di Kelantan. Sejujurnya, aku sangat bersimpati dengan apa yang berlaku. Sejujurnya juga, setiap saat hati ini dalam ketakutan mengenangkan nasib yang dihadapi oleh mereka yang terlibat.

Continue reading

Jangan Takut Untuk Mencuba Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jangan takut untuk mencuba Jobdirumah. Ya. Jangan takut untuk gagal, jangan takut untuk menanggung risiko dan pelbagai lagi perkara yang menakutkan yang korang nak ceburi. Pesan aku satu je. Jangan takut untuk mencuba. Artikel kali ni di hasilkan untuk menjawab pertanyaan seorang rakan pembaca blog Pondok Kecil. Mungkin pemilik soalan ni, aku kenal. Mungkin juga tak. Haha.

jangan takut untuk mencubaGambar : Google Images

Continue reading