Tag Archives: affiliate

Pendapatan Ke 28 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke 28 dari Jobdirumah telah pun masuk kelmarin. Walaupun dah tengah bulan baru masuk satu komisen Jobdirumah, aku tetap bersyukur. Ya. Bukan senang nak dapat peluang dan kecapi nikmat macam ni. Kan? Orang kata, padan dengan lelah. RM25 yang masuk kelmarin merupakan nilai usaha aku selama beberapa bulan yang lepas.

Pendapatan Ke 28 Dari JobdirumahAlhamdulillah. RM25 leh makan best-best tengahari nanti.

Continue reading

Pendapatan Ke 17 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ku sangka panas sampai ke petang rupanya hujan di tengah hari. Tak ku sangka cempedak menjadi nangka. Hehe. Alhamdulillah. Tiada ungkapan yang mampu diluahkan selepas menjana pendapatan ke 17 dari jobdirumah. Walaupun bulan ni baru dua kali masuk komisen dari jobdirumah, namun ia sangatlah berbaloi-baloi. Macam iklan switch to U tu la. Berbaloi-baloi. Hehe. Bagi mereka yang masuk setiap hari komisen dari jobdirumah ni, mungkin dah biasa dengan semua ni.

pendapatan ke 17 dari jobdirumah

Kredit : Google Images

Continue reading