Tag Archives: almari baju

Syukur Diberi Kemahiran Sebegini

Salam 1Malaysia. Hari ni 1 Mei 2012. Semua orang yang bergelar manusia yang berstatuskan Penjawat Awam akan diberi cuti. Wahh Seronoknya. Setiap tahun dan setiap 1 Mei, Kakitangan Awam akan menikmati cuti rehat yang percuma. Haha. Dulu masa aku kerja dengan swasta, 1 Mei jarang sekali diberi cuti. Maklumla My Exboss dulu pentingkan kualiti kerja. Kerja kena Tip Top. Emm macam-macam.

Apakah pengisian korang semasa hari cuti?? Ada ke tak istilah cuti dalam hidup korang?? Hehe. Tapi aku punya aturan hidup, istilah cuti jarang sekali aku isi dengan rehat secukupnya. Kerja yang perlu dibuat sentiasa ada. Haa apakah tafsiran korang semua berkenaan dengan cuti? Adakah ia perlu di isi dengan rehat secukupnya? Ataupun menghabiskan masa bersama keluarga yang tercinta?? Korang tepuk dada tanya la selera. Huhu.

Bagi aku, cuti tu sentiasa ada, tapi aku punya kerja tidak kenal cuti. Hari Jumaat dan Sabtu pula aku sibuk duk tolong My Dad uruskan tanam semula kelapa sawit. Penat tuhan jer yang tahu. Lambat nya siap ladang sawit My Dad.

Hari ni aku siapkan satu menda yang sangat bermakna dalam hidup aku sekeluarga. Aku tahu menda ni tak seberapa, tapi aku rasa amat berpuas hati. Walaupun cuti hanya sehari, dan cuti sebegini setahun sekali jer dapat, tapi aku rasa berbaloi. Apakah mendanya??? Dammm..

Almari Baju Untuk Anak Ayah

Limited Edition