Tag Archives: artikel penghargaan

Top Komentator Mac 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Berjaya juga mengeluarkan artikel untuk Top Komentator Mac 2014 Pondok Kecil. Bulan ni lambat sikit umumkan juara top komen. Bukan sengaja. Tapi terpaksa. Banyak komitmen yang perlu diberikan perhatian terlebih dahulu. Menyebabkan blog Pondok Kecil agak terabai untuk seketika. Minta maaf pada mereka yang terlibat. Harap korang tak kesah.

 top komentator mac pondok kecil

Continue reading

Top Komentator Januari 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Bulan Januari telah berlalu dengan seribu satu perkara yang mengembirakan hati. Dalam kegembiraan itu, masih juga terselit beberapa perkara yang mendukacitakan. Salah satunya adalah dugaan hidup yang kadang kala menyakitkan hati.

top komentator januari pondok kecilKadang-kadang…
Aku rasa macam nak peluk jer masalah ni… Nak bagitau… Dah la hadir dalam hidup aku…

Continue reading

Top Komentator Disember 2013 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Permulaan tahun 2014 yang cukup bertuah. Kat mana tuahnya pun aku tak tahu lah. Haha. Apa yang aku harapkan, tahun 2014 ni, tahun yang penuh dengan rezeki yang melimpah ruah. Aminnn. Baik dalam dunia blogging, dunia pekerjaan, kehidupan bersama keluarga tercinta dan sebagainya lagi. Semoga semuanya akan membawa sinar baru dan lebih baik daripada tahun 2013. InsyaAllah.

mutiara kata tahun baru untuk top komentator Continue reading