Tag Archives: artikel top komen

Top Komentator Januari 2015 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Pertama sekali aku nak minta maaf kepada mereka yang terlibat. Aku terlupa untuk menyiarkan artikel wajib setiap bulan dan aku gagal menyiarkan artikel tersebut pada tarikh yang sepatutnya. Jari disusun, maaf ku pohon. Kesibukan yang melanda menyebabkan aku terlupa untuk menghargai pengomen setia blog Pondok Kecil.

maaf

Sorry dehhh…

Continue reading

Top Komentator Disember 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Hari ni berkesempatan menulis artikel untuk menghargai Top 10 Komentator Disember 2014 Pondok Kecil. Sudah terlewat untuk menyiarkan artikel ni. Namun apakan daya. Awan nak ku gapai, tetapi ranting kayu yang tercapai. Haha.

Top Komentator Disember 2014

Top 10 Komentator Pondok Kecil…

Continue reading

Top Komentator Mei 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Wahhh. Dah masuk bulan Jun. Kejap jer masa berlalu. Pejam celik, pejam celik dah masuk bulan Jun. Pejam celik, pejam celik nak kena bangun awal pagi dah. Bangun sediakan makanan untuk bersahur. Bulan puasa bulan yang penuh nikmat kesyukuran. Sangat seronok. Bertambah seronok sebabnya bulan puasa nanti berpuasa dengan orang baru. Semakin teruja jadinya.

top komentator mei 2014 pondok kecilCakkk aaa… Cakkk aaa…
Korang kenal ini anak siapa? Comel kan?
KLIK untuk korang lebih mengenalinya…

Continue reading

Top Komentator Oktober 2013 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Diberi kesempatan lagi hari ini untuk terus ceria bersama blog Pondok Kecil. Walaupun dugaan demi dugaan yang harus dihadapi, senyuman masih juga tak lekang di bibir. Salah satu dugaan aku ada dalam artikel yang bertajuk Internet Dulu dan Sekarang. Kadang-kadang rasa macam nak lari jer dari semua masalah ni. Mencari satu kawasan yang terang benderang daripada naungan daun kayu agar blog Pondok Kecil semakin berkembang dan semakin subur dalam arena blogging.

sokongan top komentator lebih sedap dari cadbury

Continue reading