Tag Archives: bini nombor dua

Selamat Tahun Baru 2017

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Okeh. Aku tak pasti sama ada korang masih ingatkan aku ataupun tak.

Aku pun tak pasti sejauh mana aku mampu bertahan dalam dunia blogging. Tetapi, apa yang aku pasti dan sangat pasti…

Aku tak kan terminate blog Pondok Kecil sampai bila-bila. Kecuali ada penyebab yang tak mampu dielakkan.

tak-pasti

Continue reading

Bini Nombor Dua Abang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

“Aku yang sibuk ataupun aku buat-buat sibuk sebenarnya ni?

Aku dah tak aktif macam dulu ataupun aku terlebih aktif sekarang ni?

Aku tak sengaja untuk terlupa ataupun memang aku buat-buat lupa?

Aku yang kurang berikan perhatian ataupun memang tak suka berikan perhatian? “

bini nombor dua? muhasabah diri duluKredit : Google Images

Continue reading