Tag Archives: blog muhamad yusri

Top Komentator Disember 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Hari ni berkesempatan menulis artikel untuk menghargai Top 10 Komentator Disember 2014 Pondok Kecil. Sudah terlewat untuk menyiarkan artikel ni. Namun apakan daya. Awan nak ku gapai, tetapi ranting kayu yang tercapai. Haha.

Top Komentator Disember 2014

Top 10 Komentator Pondok Kecil…

Continue reading

Top Komentator September 2012 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Top komentator September akan diumum seketika nanti. Sebelum aku mengumumkan siapakah pemenangnya dan apakah habuan yang akan diterima, korang semua biarkan aku membebel sekejap yer. Biasa la kan bila masuk bulan baru, bulan yang lepas dah menjadi kenangan dan panduan kepada kehidupan di bulan baru ini. Pengalaman di bulan lepas dijadikan panduan untuk meneruskan impian yang terbina, yang masih belum tercapai.

Kejutkan daku pabila September berakhir. Sangat menarik tajuk artikel yang diberikan. Tajuk ini sungguh memberi kesan pada pondok kecil. Tajuk ini juga mengingatkan aku akan sejarah yang berlaku di bulan September. Alhamdulillah sepertimana yang dijanjikan, akhirnya rakan blogger dah pun mendapat habuanya. Pemenang cabutan bertuah dan penulis pendapat terbanyak dalam blog Eizil telah pun diumumkan. Tahniah kepada pemenang. Sungguh besar komitmen yang diberikan. Disebabkan kekangan kerja dan masa yang ada sangat terhad, membuatkan pondok kecil terlepas peluang untuk menang. Hehe. Aku suka hadiah yang Eizil berikan. Bukan wang ringgit tapi ebook tu. Wow!!!

Continue reading