Tag Archives: blog pondok kecil

Tips Elak Jemu Tulis Blog

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Tipulah kalau aku kata aku tak jemu tulis blog. Dah masuk 3 tahun aku mengadap benda ni. Hari-hari duk tulis artikel. Hari-hari duk hadap benda yang sama. Bukak wordpress Pondok Kecil, masukkan username, masuk password dan klik login.

tips elak jemu tulis blog
WordPress Pondok Kecil

Continue reading Tips Elak Jemu Tulis Blog

Top Komentator November 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Bulan November sudah pun berlalu dengan pelbagai kenangan manis dan pahit untuk kita jadikan iktibar bagi menempuh kehidupan dihari seterusnya. Tahun 2014 juga bakal meninggalkan kita dengan seribu satu kenangan manis. Juga kenanangan pahit yang sukar untuk dilupakan.

kenangan pahit dan manis
Sekadar gambar hiasan : Google Images

Continue reading Top Komentator November 2014 Pondok Kecil

Top Komentator Jun 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sibuk sungguh bulan Jun ni. Sampaikan tak ada masa nak update blog sendiri. Terabai sakan jadinya. Pun begitu, aku masih lagi riang gembira. Sokongan yang telah korang curahkan di laman blog ini sedikit sebanyak menjadikan aku insan yang paling bahagia. Korang memang suka singgah sini kan? Betul tak? Ataupun aku yang syok sendiri? Haha.

senyuman tidurMasa kecik… Aku pun pernah rasa bahagia macam ni…

Continue reading Top Komentator Jun 2014 Pondok Kecil