Tag Archives: blog yusri

Top Komentator Ogos 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Juara top komentator ogos 2014 Pondok Kecil bakal diumumkan seketika nanti. Jadi, ambil masa dan ruang. Tenangkan diri setenang yang mungkin. Tarik nafas dalam-dalam, hembus pelan-pelan. Jangan gelojoh sangat. Nanti tercekik nafas sendiri pula. Hari ni, aku bersyukur sangat. Masih lagi dikurniakan nikmat untuk menghirup udara yang segar di bumi Malaysia ni. Esok lusa belum tentu lagi.

Thank-you-allah

Continue reading

PERHATIAN!!! Pembetulan Cerita Pada 4 Julai 2014

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

PERHATIAN!!! Pembetulan Cerita Pada 4 Julai 2014.

Ok. Mintak perhatian semua. Harap korang baca dengan teliti apa yang aku akan sampaikan ni. Mungkin lepas ni, korang tak kan berpeluang lagi membaca artikel yang sebegini rupanya. Haha.

perhatian

Continue reading

Top Komentator Disember 2013 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Permulaan tahun 2014 yang cukup bertuah. Kat mana tuahnya pun aku tak tahu lah. Haha. Apa yang aku harapkan, tahun 2014 ni, tahun yang penuh dengan rezeki yang melimpah ruah. Aminnn. Baik dalam dunia blogging, dunia pekerjaan, kehidupan bersama keluarga tercinta dan sebagainya lagi. Semoga semuanya akan membawa sinar baru dan lebih baik daripada tahun 2013. InsyaAllah.

mutiara kata tahun baru untuk top komentator Continue reading

Top Komentator April 2013 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Aku kalah lagi.

Walaupun jarak pemisah antara aku dan si dia hanya satu nilai sahaja, namun ia sudah tertulis. Si dia lebih kacak dan lebih bergaya dari aku. Aku pasrah dan aku redha. Inilah tamparan yang menguji tahap kesabaran aku. Walaupun kalah ia tetap kalah dengan bergaya. Kalah dengan usaha. Bukan kalah tanpa usaha. Itu namanya pemalas. Haha. Aku sedikit kecewa malam tu. Sampaikan aku terpaksa lempar broadband tersebut. Piissshhhh… Terpelanting jatuh di satu sudut. Padan muka.

top komentator april 2013 pondok kecil

Kredit : Facebook Ustaz Azhar Idrus ( Original )

Continue reading

Top Komentator Mac 2013 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih kepada kepada kekasih hati Alexa diatas peningkatan yang memberansangkan. Terima kasih juga disebabkan peningkatan mendadak ni, sedikit sebanyak menggugat emosi aku untuk terus mengecapi hari-hari yang indah bersama Pondok Kecil. Semakin dilayan semakin menjadi. Oleh itu, aku hadiahkan serangkap pantun buat tatapan kekasih hati Alexa yang disayangi.

Top Komentator Mac 2013 Pondok Kecil

Kredit : Facebook Ustaz Azhar Idrus ( Original )

Continue reading