Tag Archives: buat duit dengan jobdirumah

10 Sebab Susah Nak Dapat Kerja Dengan Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ok. Hari ini aku kongsikan 10 sebab kenapa susah sangat nak dapat kerja dengan jobdirumah.

Sebelum aku melangkah kepada perenggan yang seterusnya, pertama sekali aku nak pohon sejuta kemaafan. Mungkin artikel yang bakal korang bacakan ini dapat membunuh perasaan gembira, perasaan ceria dan sebagainya lagi. Mungkin juga selepas korang baca artikel ni, korang akan rasa marah, geram dan bengang pada aku. Ketidakpuasan hati korang selepas membaca artikel ni, aku harap halalkan aje. Sekiranya korang rasa tak sanggup nak baca artikel ni sampai habis, sila klik butang pangkah pada browser anda. Tak pun shutdown terus komputer tu.

10 sebab susah nak dapat kerja dengan jobdirumah

Continue reading

Pendapatan Ke 18 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Tiada kata secantik bahasa,
Untuk ku puji adinda,
Tiada gambar secantik lukisan,
Nak ku tunjukkan perasaan,

Ya. Aku gembira hari ni. Entah lah. Aku rasa nak gembira sakan aje hari ni. Macam orang berbini muda aje perasaan ni. Padahal hakikatnya dah lama aku berkahwin. Nak masuk tahun ke empat dah kot. Ehh tahun ke tiga  atau tahun ke empat ekk? Entah la aku sendiri pun tak pasti. Haha. Tak apa. Reminder akan berbunyi bila tiba masanya nanti. Idea menyambut hari ulangtahun pun tak fikir lagi.

pendapatan ke 17 dari jobdirumah

Continue reading

Pendapatan Ke 15 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke 15 dari Jobdirumah telah pun masuk beberapa hari yang lepas. Bulan Mei yang lalu, pendapatan dari jobdirumah tidak memberansangkan. Berbanding bulan April dan Mac. Tak apalah janji ada juga yang masuk dalam bulan Mei. Walaupun sekali, janji ada jugak komisen kan? Mungkin aku perlu lakukan sesuatu agar bulan Jun ini, aku akan dapat beberapa komisen dari Jobdirumah. InsyaAllah kalau dah rezeki tak kan kemana. Yang penting, usaha selalu.

pendapatan ke 15 dari jobdirumah

Kredit : KakimotongFanClub

Continue reading