Tag Archives: buat duit di rumah

Jangan Perkecilkan Impian Aku

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Impian dalam kehidupan ini seringkali dikaitkan dengan cabaran dan dugaan. Onak dan duri terpaksa ditempuhi demi mengejar impian tersebut. Dalam sedar ataupun tidak sedar akan ada segelintir manusia yang pandang sinis terhadap impian yang telah tersemat utuh di sanubari. Pandangan sinis dari mereka, ditelan jangan, dilayan pun jangan. Andaikata kita ambik kesah dengan pandangan negatif macam tu, sampai bila-bila pun kita tak kan berjaya menggapai impian kita tu.

jangan perkecilkan impian aku

Sedih tau bila impian kiterrr ni diperkecilkan…

Continue reading

Pendapatan Ke 14 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jobdirumah merupakan salah satu program yang ridak asing lagi dalam menjana pendapatan online. Jobdirumah merupakan sumber alternatif yang baik untuk mereka yang tersempit dalam menampung kos kehidupan seharian. Malah hasil daripada kerja di rumah ini boleh dijadikan sebagai tabungan diwaktu kecemasan. Susah sangat nak simpan duit gaji, kita simpan jer duit hasil kerja di rumah ni. Di awal penglibatan aku dengan program jobdirumah ni, bilangan pelanggan yang menjadi agen affiliate tidaklah begitu ramai.

pendapatan ke 14 dari jobdirumah

Kredit : Group FB Kami Sayang Kucing! Meoooooowww~

Continue reading