Tag Archives: buku menjahit

Pendapatan ke-26 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke-26 Panduan Menjahit Baju telah pun berjaya diperolehi. Untuk bulan Jun 2015 yang sangat ohsem. Bulan lepas rasanya ada juga komisen yang berjaya diterima.

pendapatan ke 26 panduan menjahit baju

Boleh beli juadah berbuka nanti. Haha..

Continue reading

Komisen Putu dan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Maaf semua. Blog dah lama tak update. Agak sibuk dengan tugasan kerja seharian. Cerita yang akan korang baca nanti ialah cerita tentang komisen putu dan menjahit baju. Kelmarin memang tak sempat nak tulis apa-apa pun. Sibuk duk mempromosikan panduan exam Penguasa Kastam W41 tu la. Haha. Maklumla kan. Aku tak pandai dah nak buat cara senang dan mudah. Jadi, aku buat cara yang susah dan agak memakan masa. Tak apa lah. Cara tu jer yang aku pandai buat.

komisen putu dan menjahit baju

Continue reading