Tag Archives: buku panduan menjahit

Pendapatan ke-26 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke-26 Panduan Menjahit Baju telah pun berjaya diperolehi. Untuk bulan Jun 2015 yang sangat ohsem. Bulan lepas rasanya ada juga komisen yang berjaya diterima.

pendapatan ke 26 panduan menjahit baju

Boleh beli juadah berbuka nanti. Haha..

Continue reading

Pendapatan ke-17 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke-17 panduan menjahit baju telah pun berjaya diperolehi. Sekali lagi mendapat khabar yang gembira. Walaupun bukan setiap hari aku rasai kegembiraan ini, aku tetap juga bersyukur. Bersyukur kerana dikurniakan rezeki sedemikian rupa. Komisen dan duit yang diterima boleh disimpan dan digunakan untuk membayar keperluan berkaitan dengan blog.

Pendapatan ke-17 Panduan Menjahit Baju

Alhamdulillah. RM25.. Banyak menda boleh beli…

Continue reading

Dua Hari Sahaja Lagi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Apa yang ada dengan dua hari?

Dalam masa dua hari, boleh buat apa lah sangat kan?

Dua hari, satu tempoh yang agak singkat. Tidak sepanjang tempoh dua tahun. Dua tahun, macam-macam benda yang boleh di buat. Kalau nak bagi masa pun, bagilah masa dua minggu ke, dua bulan ke, dua tahun ke. Barulah sempat aku nak buat semua ni? Ya aku tahu aku kuli. Kerja makan gaji aje. Kerja kena ikut arahan dari masa ke semasa. Kalau bos kata buat, kena buatkan lah. Tak kiralah masa yang diberi cukup ke tak.

dua hari sahaja lagi KUM 2013

Continue reading