Tag Archives: buku permata yang hilang

Buku permata yang hilang adalah sebuah buku yang berguna untuk mereka yang baru mendirikan rumah tangga. Buku permata yang hilang ini menceritakan semuanya berkenaan dengan hubungan kelamin yang boleh digunapakai dalam kehidupan berumah tangga.

Comic Isteri Nak Bermanja Dengan Suami

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Haha. Apa yang korang rasa bila baca tajuk artikel ni? Nak gelak sakan? Gelak la. Sebabnya aku pun tergelak juga bila blog Pondok Kecil diselongkar dengan kata-kata romantik macam ni. Comic isteri nak bermanja dengan suami? Apakah komiknya? Macam mana rupa komiknya? Kulit buku komik isteri nak bermanja dengan suami pun aku tak pernah tengok macam mana.

isteri nak bermanja dengan suami

Continue reading