Tag Archives: cahaya cinta

Top Komentator Februari 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Top Komentator Februari 2014 Pondok Kecil datang lagi. Jutaan terima kasih kepada mereka yang terlibat dalam memeriahkan lagi blog Pondok Kecil. Dari hari ke hari, bulan ke bulan, korang tak pernah jemu untuk singgah membaca dan mengomen di setiap artikel yang ada di laman Pondok Kecil.

Top Komentator Februari 2014 Pondok Kecil

Terima kasih….

Continue reading

Top Komentator Januari 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Bulan Januari telah berlalu dengan seribu satu perkara yang mengembirakan hati. Dalam kegembiraan itu, masih juga terselit beberapa perkara yang mendukacitakan. Salah satunya adalah dugaan hidup yang kadang kala menyakitkan hati.

top komentator januari pondok kecilKadang-kadang…
Aku rasa macam nak peluk jer masalah ni… Nak bagitau… Dah la hadir dalam hidup aku…

Continue reading

Top Komentator November 2013 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sekejap jer kan masa berlalu. Pejam celik, pejam celik dan masuk bulan 12. Pejam celik, pejam celik lagi, dah nak habis tahun 2013. Haha. Rasanya baru semalam menulis artikel berkenaan dengan top komentator Oktober 2013. Hari ni kena tulis lagi artikel yang lebih kurang sama tajuknya. Apa boleh buat kan. Artikel macam ni dah menjadi satu kemestian dalam kehidupan aku bersama blog Pondok Kecil.

top komen november 2013 pondok kecilBetul kan??? Haha

Continue reading

Top Komentator Oktober 2013 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Diberi kesempatan lagi hari ini untuk terus ceria bersama blog Pondok Kecil. Walaupun dugaan demi dugaan yang harus dihadapi, senyuman masih juga tak lekang di bibir. Salah satu dugaan aku ada dalam artikel yang bertajuk Internet Dulu dan Sekarang. Kadang-kadang rasa macam nak lari jer dari semua masalah ni. Mencari satu kawasan yang terang benderang daripada naungan daun kayu agar blog Pondok Kecil semakin berkembang dan semakin subur dalam arena blogging.

sokongan top komentator lebih sedap dari cadbury

Continue reading