Tag Archives: cara kawin dua

Bahagianya Orang BerPoligami… Kan?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kelmarin jumpa kawan lama. Bersebelahan kedai makan Cina dan bertentangan kedai Frozen Food.

“Ehhh.. Asmadalina kan???”

Bahagianya Orang BerPoligami

Ini bukan Asmadalina. Harap maklum.

Continue reading

Jangan Mandi Laut Kalau Takut Dilambung Ombak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jangan mandi laut kalau takut dilambung ombak.

Kelmarin, ada sorang kawan ni. Datang jumpa aku. Mengadu nasib la kononnya. Dah kawin. Ada seorang isteri dan tiga orang anak. Yang sulong berumur 5 tahun. Yang kedua berumur 3 tahun. Dan yang ketiga berumur 8 bulan. Kerja sebagai kerani di salah sebuah syarikat swasta di Jerteh.

Sekadar hiasan : Google images

Sekadar hiasan : Google images

Continue reading

Petua Kawin Dua Dan Muda (Laris!!! )

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Petua Kawin Dua dan Muda…

Ok. Hari ni aku nak kongsikan dengan korang semua. Petua kawin dua yang semakin hari semakin hangat korang selongkarkan. Lama sangat menyepi dalam dunia penulisan blog menyebabkan aku teringin nak jadi nakal dan “galak”.

Petua kawin dua dan muda

Encik google… Setia membantu…

Continue reading

Komisen Ke-10 &11 Panduan Membuat Putu

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Komisen ke 10 dan ke 11 panduan membuat putu telah pun berjaya diperolehi. Sudah lama rasanya tak dapat komisen daripada program Affiliates Putu. Sekarang, kerinduan itu dah terubat sikit. Haha.

komisen ke 10 & 11 panduan membuat putu

Lepas dah bayar domain nihhh. Haha

Continue reading