Tag Archives: cara nak buat duit

Pendapatan Ke 20 Dari Jobdirumah

Assalamulaikum dan Salam Sejahtera.

Syukur Alhamdulillah.

Kali ni aku harap korang tak kesah ekk kalau aku nak gelak ketawa kejap.

Hahaha. Kahkahkah. Hehehe. Huhuhu. Hihihi.

Ok dah. Alhamdulillah. Syukur yang tidak terhingga ke hadrat Ilahi. Dengan limpah dan kurniaanya ketika ini aku rasa gembira walaupun untuk seketika. Tipulah aku kalau tak gembira kan? Dapat duit dari blog, dengan usaha yang tak seberapa, dapat hasil yang tak pernah dijangka, memang sesuatu yang menyeronokkan.

kucing dan pendapatan ke 20 dari jobdirumahKomisen ke 20 dari Jobdirumah dah dapat.
Jangan masam je, senyum lah sikit… Kredit : Google Images

Continue reading

Bila Mereka Tanya Tentang Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Program Jobdirumah tidak asing lagi pada pandangan mata aku sebagai orang baru dalam dunia internet. Dapat menjana pendapatan sampingan sungguh menghiburkan. Program Jobdirumah merupakan platfon yang aku rasa sangat terbaik setakat ini. Maklumlah orang tak pandai bab SEO pun boleh jana pendapatan ratusan ringgit. Inikan pula mereka yang sememangnya pakar dalam teknik SEO.

tentang jobdirumah

Continue reading

Pendapatan Ke 16 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Syukur ke hadrat ilahi di atas segala nikmat dan rezeki yang telah diberikan. Kelmarin aku dapat duit dari program Jobdirumah. Sepanjang bulan Jun 2013, langsung tak dapat komisen dari program Jobdirumah. Bukan rezeki nak buat macam mana. Apa yang penting, teruskan berusaha dan jangan sesekali mudah putus asa. Walaupun hakikatnya korang sekarang tengah berputus asa, tapi jangan tunjukkan kekecewaan korang tu yer.

pendapatan ke 16 dari jobdirumah

Kredit : Google Images

Continue reading

Pendapatan Ketiga Dari Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Sebenarnya artikel pendapatan ketiga dari Panduan Menjahit Baju dah lama di simpan dalam draf. Masa dan keadaan tidak mengizinkan untuk disiarkan pada minggu lepas. Walaupun dah lama tertangguh, ia tetap nampak elok di laman Pondok Kecil. Ok. Bulan Jun yang lalu, prestasi aku bersama blog Pondok Kecil lebih baik dari bulan Mei yang lepas. Dan apa yang aku harapkan, untuk bulan Julai ni, aku akan berikan lebih prestasi lagi. Agar setiap bulan, akan ada peningkatan. Meningkat dan terus meningkat. InsyaAllah.

pendapatan ketiga dari panduan menjahit baju

Kredit : Panduan Baju Kurung

Continue reading

Pendapatan Ke 14 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jobdirumah merupakan salah satu program yang ridak asing lagi dalam menjana pendapatan online. Jobdirumah merupakan sumber alternatif yang baik untuk mereka yang tersempit dalam menampung kos kehidupan seharian. Malah hasil daripada kerja di rumah ini boleh dijadikan sebagai tabungan diwaktu kecemasan. Susah sangat nak simpan duit gaji, kita simpan jer duit hasil kerja di rumah ni. Di awal penglibatan aku dengan program jobdirumah ni, bilangan pelanggan yang menjadi agen affiliate tidaklah begitu ramai.

pendapatan ke 14 dari jobdirumah

Kredit : Group FB Kami Sayang Kucing! Meoooooowww~

Continue reading