Tag Archives: cara nak kawin dua

Isteri Marah Suami Untuk Lepas Penat

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Isteri marah suami untuk lepas penat?

Sejujurnya, aku pun dah pernah kena marah kat isteri. Penat punya pasal. Padahal bukan benda besar sangat pun. Kecil sebesar semut gula-gula tu je masalahnya. Tapi disebabkan oleh badan yang penat, otak yang tak rajin nak berfikir lagi, terpaksalah aku terima kemaharan isteri dengan hati yang sungguh sayu.

Tak baik gaduh-gaduh yer...

Tak baik gaduh-gaduh yer…

Continue reading

Poligami Petanda Lelaki Perkasa

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kisah Poligami Petanda Lelaki Perkasa Bahagian Akhir.

“Bang… Berapa usia abang sekarang ni?” Tetiba promoter yang duk kat meja sebelah bertanya.

“29 tahun…” Jawab aku dengan penuh kehairanan.

“Muda lagi. Tapi kenapa muka abang nampak macam tua dan kusam jer…” Selamber jer dia kata muka aku tua.

Poligami Petanda Lelaki Perkasa

Rasa macam nak telan aje mamat promoter ni.

Continue reading