Tag Archives: cinta

Surat Cinta Piah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Untuk tatapan manja Mat bin Semaon.

Terima kasih Piah ucapkan kerana sudi mengutus surat yang bertajuk Penyamun Cintaku sebulan yang lepas. Piah sangat-sangatlah menghargai surat yang mat hantarkan dulu. Walaupun Piah tahu Mat kecewa dengan perangai piah, namun Piah harap Mat cekal dan kental menghadapi dugaan di alam percintaan. Mat, begitulah pancaroba kehidupan bercinta. Ada manis, ada masam, ada pahit dan ada yang tawar lembar.

tersungkur baca surat cinta piah

Continue reading

Penyamun Cintaku

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Buat tatapan manja Piah binti Deris.

Apa khabar sekarang? Macam mana kehidupan Piah sekarang? Dah lama kan kita tak bersua. Mat harap Piah sihat selalu disamping keluarga tersayang. Mat kat sini sihat sejahtera. Makan lalu, tidur lena dan mandi pun basah. Walaupun hati sedang dilanda rindu pada Piah, namun selera makan Mat bertambah-tambah semenjak Piah tinggalkan Mat keseorang di Kampung Felda Tenang ni.

kisah penyamun cintaku

Continue reading

Kali Ke Seratus Lima Puluh Juta

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

“Lina, kau serius ke dengan Mamat tu?”

Masuk yang ni, dah kali ke seratus lima puluh juta persoalan yang sama di ajukan kepada aku. Aku hairan dan pelik. Kenapa aku mesti berhadapan dengan persoalan macam ni? Kali ini adalah kali ke seratus lima puluh juta aku berikan jawapan yang sama.

“Ya aku serius”

kali ke seratus lima puluh juta

Kredit : Google Images

Continue reading