Tag Archives: ebook menjahit baju

Keuntungan Daripada Belajar Menjahit

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Banyak keuntungan yang akan kita perolehi daripada belajar menjahit baju. Tidak kiralah baju melayu, baju kebaya, baju kurung dan sebagainya lagi. Apa yang penting, korang dapat menguasai asas menjahit baju, itu dah cukup bagusnya. Bukan senang untuk menjahit baju. Dan bukan senang juga untuk menjahit sehelai sarung bantal.

belajar menjahit Continue reading

Jahit – Iklan Raya Petronas 2013

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Setiap tahun, Petronas sentiasa menghangatkan keadaan dan suasana raya dengan pelbagai iklan raya Petronas yang kreatif dan menyentuh jiwa. Tahun ini, sekali lagi Petronas mengeluarkan iklan raya yang bertajuk Jahit. Kenapa tak letak sahaja tajuk jana pendapatan dengan menjahit. Haha. Bila sebut raya ni, teringat pula pada baju raya. Belum beli lagi baju raya ni. Emm rasa nak pakai yang tahun lepas punya. Tapi dah kecik dan ketat. Tak kan pagi-pagi raya pakai baju melayu seksi dan ketat. Kalau bujang lagi, OK juga. Hehe.

iklan raya petronan 2013

Kredit : Janji Semalam

Continue reading

Pendapatan Ketiga Dari Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Sebenarnya artikel pendapatan ketiga dari Panduan Menjahit Baju dah lama di simpan dalam draf. Masa dan keadaan tidak mengizinkan untuk disiarkan pada minggu lepas. Walaupun dah lama tertangguh, ia tetap nampak elok di laman Pondok Kecil. Ok. Bulan Jun yang lalu, prestasi aku bersama blog Pondok Kecil lebih baik dari bulan Mei yang lepas. Dan apa yang aku harapkan, untuk bulan Julai ni, aku akan berikan lebih prestasi lagi. Agar setiap bulan, akan ada peningkatan. Meningkat dan terus meningkat. InsyaAllah.

pendapatan ketiga dari panduan menjahit baju

Kredit : Panduan Baju Kurung

Continue reading

Pendapatan Kedua Dari Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Bulan puasa kian menghampiri kita. Tempiasnya sudah mula dirasai. Promosi pakej berbuka puasa pun sudah merasai kehangatannya. Begitu juga dengan penjual kuih muih sekalian. Ada yang tengah merancang apa yang ingin dilakukan di dalam bulan puasa nanti. Tidak lupa juga pada mereka yang sedang giat mempromosikan produk-produk mereka, selamat melakukan promosi secara berhemah. Sila jangan buat aktiviti SPAM. Nanti kan basi jer kuih muih korang semua. Haha.

pendapatan ketiga dari panduan menjahit baju

Kredit : Wahhh seronoknya belajar menjahit

Continue reading

Pendapatan Pertama Dari Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Terima kasih kepada mereka semua yang memberi kata-kata semangat dalam artikel yang bertajuk Mencari Rentak dan Irama Blogging. Terima kasih semua. Hari ni nak kongsikan berita gembira dengan korang semua. Berita gembira daripada panduan baju kurung. Walaupun aku tak menyangka aku akan dapat duit dari program ni, namun itulah hakikat yang harus aku terima. Walaupun aku tak pandai dalam membuat promosi, namun inilah hakikat yang aku kena terima.

pendapatan pertama dari panduan menjahit bajuPendapatan Pertama Dari Panduan Menjahit Baju

Continue reading