Tag Archives: iphone 5

iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

“iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger”

Kalau tidak kerana tajuk itu telah ditetapkan, ingin sahaja aku ubah kepada tajuk yang lebih sentap dan penuh dengan emosinya. Aku ada terfikir beberapa perkara yang harus dilakukan untuk mencapai impian tersebut. Banyak cerita yang aku dengar tentang tips untuk mencapai impian dengan mudah, percuma dan selamat. Antaranya ialah meletakkan signboard di kawasan sekitar yang menjadi laluan utama kita seharian.

iPhone 5s gajet impian setiap blogger

Continue reading

Aku Nak Beli Iphone 5s

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ya. Aku nak beli Iphone 5s dan Macbook Pro yang  bersaiz 13 inci tu. Dengan jumlah harga keseluruhan bernilai RM 5,000 lebih. Korang baik hati kan? Kasi itu duit RM 5,000 boleh? Selebihnya aku tambah la. Sekali sekala buat amal jariah. Tak salah kan? Lagi pun kita rakyat Malaysia memang terkenal dengan sikap pemurah dan baik hatinya. Suka menderma sana dan sini. Betul kan?

nak beli iphone 5s

Sanggup kasi aku wang ringgit???
Sekadar gambar hiasan : Google Images

Continue reading

How To Change Nickname In Website Alexa

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Keadaan pondok kecil semakin hari semakin parah. Ditambah pula dengan masalah talian internet di rumah, cukup-cukup memberi tamparan yang hebat. Dalam minggu ni, aku langsung tak dapat mengakses internet di rumah. Talian internet menggunakan Celcom Broadband amat mengecewakan sekarang ini. Langsung tiada liputan 3G. Bukan broadband sahaja yang mengalami masalah seperti ni. Di telefon bimbit juga liputan 3G tidak dapat diakses.

sepetang bersama blogger

Aku pakai iphone 5? Ehh tak ada la. Aku pakai telefon nokia jer, E71. Dah dicampak beberapa kali oleh anak tersayang, namun masih bertahan. Masih dalam keadaan baik dan boleh digunakan lagi.

Continue reading

Pondok Kecil Terima Amaran Dari Google Team

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Contest iphone 5 bakal melabuhkan tirainya tidak lama lagi. Dalam kesibukan kerja, keluarga dan blog, sempat juga pondok kecil mengumpul klik Google Plus sebanyak 76 klik. Terima kasih kepada mereka yang setia menyokong pondok kecil. Walaupun jumlahnya yang kurang memberansangkan, namun aku tetap bersyukur. Ada juga insan yang baik hati menyokong pondok kecil. Sungguh terharu dibuatnya.

Untuk hasil undian pula pondok kecil telah mendapat undian sebanyak 124 undian pada tarikh 17 Disember 2012. Terima kasih sekali lagi aku ucapkan buat mereka yang sudi mengundi pondok kecil. Tak kiralah undian setiap hari ataupun seminggu sekali, semuanya aku ucapkan jutaan terima kasih. Amat susah sekarang ini untuk melawan mereka yang berada di undian yang paling banyak. Ada yang dah sampai 400 lebih undian. Wahhh bila la pondok kecil mampu mengejarnya. Ya betul usaha berterusan membuahkan hasil. Tidak mengapa, selagi ada ruang dan waktu, selagi belum sampai tarikh terakhirnya, hak menang hak pondok kecil. Haha. Continue reading

Wordless Wednesday #37 – Program Asyura Pulak Dah

Program Asyura Di Kala Contest iPhone 5 Gadget Impian

Jangan Jeles Yer. Haha.

p/s : Sokonglah Pondok Kecil dalam contest iphone 5 gadget impian, blog popular dan 2012 tahunku yang kacak dengan mengklik pada butang media yang ada di setiap artikel tersebut. Malam ni baru nak pukul sampai lumat untuk meraih undi dan nak mengundi sesiapa yang dah undi pondok kecil. Harap korang semua bersabar dengan undian pondok kecil tu yer. Im So Busy One Day & Two Day. Maknanya saya sangat sibuk sehari dua ni. Hehe. Terima kasih.