Tag Archives: jana pendapatan online

Pendapatan Ke 22 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Pendapatan ke 22 dari Jobdirumah. Kelmarin dapat satu komisen daripada program Affiliate Jobdirumah. Walaupun perlahan namun aku tetap bersyukur. Jerit perih yang selama ni aku tanggung akhirnya berjaya membuahkan hasil. Tekanan? Ya, memang tekanan. Bila umpan yang di pasang tak menjadi, bila kail yang kita bawa tetiba patah ditarik ikan Yu, dan sebagainya lagi rasa yang aku rasa. Apa yang aku harapkan, akan ada lagi komisen untuk hari esoknya.

kucing dan pendapatan ke 22 dari jobdirumah

Continue reading

Pendapatan Ke 18 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Tiada kata secantik bahasa,
Untuk ku puji adinda,
Tiada gambar secantik lukisan,
Nak ku tunjukkan perasaan,

Ya. Aku gembira hari ni. Entah lah. Aku rasa nak gembira sakan aje hari ni. Macam orang berbini muda aje perasaan ni. Padahal hakikatnya dah lama aku berkahwin. Nak masuk tahun ke empat dah kot. Ehh tahun ke tiga  atau tahun ke empat ekk? Entah la aku sendiri pun tak pasti. Haha. Tak apa. Reminder akan berbunyi bila tiba masanya nanti. Idea menyambut hari ulangtahun pun tak fikir lagi.

pendapatan ke 17 dari jobdirumah

Continue reading