Tag Archives: jobdirumah.com

Pendapatan Ke 13 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Permulaan bulan Mei yang sungguh menarik sekali. Pendapatan ke 13 dari Jobdirumah sedikit sebanyak memberikan aku semangat untuk terus berjaya dalam dunia blogging. Sedar tak sedar dah kali ke 13 aku dapat duit melalui program jobdirumah ni. Walaupun pergerakannya agak perlahan dan tidak sekencang blog lelaki kacak dari banting, namun ia sudah memadai. Setiap bulan pastinya ada duit yang masuk melalui program jobdirumah.

pendapatan ke 13 dari jobdirumah

Kredit : Google Images

Continue reading

Pendapatan Ke 12 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

“Kenapa artikel yang berkaitan dengan pendapatan Jobdirumah ada gambar kucing?”

Ini jawapan aku. “Salah satu sebab di antara berjuta sebabnya adalah kucing merupakan salah satu haiwan yang sangat comel dan mendapat perhatian seluruh masyarakat.”

pendapatan ke 12 dari jobdirumah

Kredit : Google

Continue reading

Jobdirumah Review Jana Pendapatan Online

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jobdirumah review? Apa tu?

Apa itu Jobdirumah?

Jobdirumah ialah program buat duit secara Online???

jobdirumah review

Panduan Kerja Jobdirumah…

Continue reading

Kerja Di Rumah Pun Boleh Dapat Duit Jugak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Pertama sekali nak ucapkan terima kasih buat Cik Tom kerana hadiah yang diberikan untuk giveaway yang bertajuk giveaways kedua blog cik tom. Tak sangka rezeki begitu murah awal bulan September ni. Walaupun jumlahnya kecil, namun kesan daripada penyertaan giveaway ni amat mendalam dan sangat tinggi impaknya pada blog. Tahniah juga diucapkan kepada Titan kerana terpilih dalam entri terbaik dalam entri beliau yang bertajuk Kenapa aku suka Cik Tom?. Haha.

Kepada yang tidak memenangi giveaway ni, jangan putus asa yer. Mungkin rezeki korang dapat pancing ikan siakap 10 kg/ekor. Mana kita tahu. Hehe. Dan setiap giveaway yang aku sertai, tak semuanya memang. Bila kalah tu, sejujurnya aku rasa sedikit kecewa. Namun aku kuatkan semangat dengan beberapa kata-kata hikmat. Hehe. Begitulah lumrah dan adat  pertandingan. Ada menang, ada kalah. Kalau menang selalu pun boring jugak.

Buat masak 3 rasa pun sedap. Hehe. Sumber : Google

Continue reading