Tag Archives: juara top komen

Top Komentator November 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Bulan November sudah pun berlalu dengan pelbagai kenangan manis dan pahit untuk kita jadikan iktibar bagi menempuh kehidupan dihari seterusnya. Tahun 2014 juga bakal meninggalkan kita dengan seribu satu kenangan manis. Juga kenanangan pahit yang sukar untuk dilupakan.

kenangan pahit dan manis

Sekadar gambar hiasan : Google Images

Continue reading

Top Komen Oktober 2014 – Review Blog Juara

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sekejap jer masa berlalu. Rasanya macam semalam baru siarkan artikel yang bertajuk Top Komentator Oktober 2014 Pondok Kecil. Hari ni dah kena tulis pula artikel yang ada perkaitan dengan tajuk sebelum ni.

review blog juara

Continue reading

Top Komentator Ogos 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Juara top komentator ogos 2014 Pondok Kecil bakal diumumkan seketika nanti. Jadi, ambil masa dan ruang. Tenangkan diri setenang yang mungkin. Tarik nafas dalam-dalam, hembus pelan-pelan. Jangan gelojoh sangat. Nanti tercekik nafas sendiri pula. Hari ni, aku bersyukur sangat. Masih lagi dikurniakan nikmat untuk menghirup udara yang segar di bumi Malaysia ni. Esok lusa belum tentu lagi.

Thank-you-allah

Continue reading

Top Komentator April 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Juara Top Komentator April 2014 Pondok Kecil bakal diumumkan hari ini. Dan seperti biasa, aku rasa. Korang semua dah tahu siapakah dia juara untuk top komen bulan April yang lepas. Haha. Tapi tak mengapalah. Aku siarkan juga sebab benda ni dah jadi benda wajib yang perlu disiarkan setiap bulan.

Top Komentator April 2014 Pondok KecilGambar : Google Images

Continue reading

Review Blog Juara – Blog Cahaya Cinta

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Juara Top Komentator September telah pun selesai diumumkan. Jadi sekarang tibalah masanya untuk aku berikan hadiah kedua buat juara top komen tersebut. Sebenarnya ini adalah hutang lama yang belum dilangsaikan. Nak tak nak, hari ni aku kena langsaikan juga. Kebetulan masa lapang ada malam ni.

review blog juara - blog cahaya cinta

Continue reading