Tag Archives: juara top komentator

PERHATIAN!!! Pembetulan Cerita Pada 4 Julai 2014

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

PERHATIAN!!! Pembetulan Cerita Pada 4 Julai 2014.

Ok. Mintak perhatian semua. Harap korang baca dengan teliti apa yang aku akan sampaikan ni. Mungkin lepas ni, korang tak kan berpeluang lagi membaca artikel yang sebegini rupanya. Haha.

perhatian

Continue reading

Top Komentator Oktober 2013 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Diberi kesempatan lagi hari ini untuk terus ceria bersama blog Pondok Kecil. Walaupun dugaan demi dugaan yang harus dihadapi, senyuman masih juga tak lekang di bibir. Salah satu dugaan aku ada dalam artikel yang bertajuk Internet Dulu dan Sekarang. Kadang-kadang rasa macam nak lari jer dari semua masalah ni. Mencari satu kawasan yang terang benderang daripada naungan daun kayu agar blog Pondok Kecil semakin berkembang dan semakin subur dalam arena blogging.

sokongan top komentator lebih sedap dari cadbury

Continue reading