Tag Archives: kerja dengan jobdirumah

Senarai Kerja Kosong Di Internet

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kerja kosong di internet?

“Ha ah. Banyak kerja yang korang boleh jumpa di Internet. Ada yang jual produk dan perkhidmatan, ada yang jual ebook, ada yang kerjanya jadi tukang review produk dan sebagainya lagi.”

“Nanti korang baca kat blog Pondok Kecil la malam ni. Aku suruh admin dia kongsikan. Ye?”

kerja kosong di internet Continue reading

Pendapatan Ke 24 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Rezeki awal bulan yang sungguh kacak. Haha. Walaupun dah lama aku tak dapat berita gembira macam ni, namun aku tetap bersyukur. Ada juga hasilnya. Walaupun perlahan, komisen jobdirumah ni masuk juga ke dalam akaun bank aku. Dapat la aku buat apa yang patut untuk berjaya dalam dunia blogging.

komisen daripada pendapatan ke 24 dari JobdirumahTak ada gambar kucing lagi dah lepas ni…

Continue reading

10 Sebab Susah Nak Dapat Kerja Dengan Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ok. Hari ini aku kongsikan 10 sebab kenapa susah sangat nak dapat kerja dengan jobdirumah.

Sebelum aku melangkah kepada perenggan yang seterusnya, pertama sekali aku nak pohon sejuta kemaafan. Mungkin artikel yang bakal korang bacakan ini dapat membunuh perasaan gembira, perasaan ceria dan sebagainya lagi. Mungkin juga selepas korang baca artikel ni, korang akan rasa marah, geram dan bengang pada aku. Ketidakpuasan hati korang selepas membaca artikel ni, aku harap halalkan aje. Sekiranya korang rasa tak sanggup nak baca artikel ni sampai habis, sila klik butang pangkah pada browser anda. Tak pun shutdown terus komputer tu.

10 sebab susah nak dapat kerja dengan jobdirumah

Continue reading