Tag Archives: kerja di rumah

Pendapatan Ke 28 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke 28 dari Jobdirumah telah pun masuk kelmarin. Walaupun dah tengah bulan baru masuk satu komisen Jobdirumah, aku tetap bersyukur. Ya. Bukan senang nak dapat peluang dan kecapi nikmat macam ni. Kan? Orang kata, padan dengan lelah. RM25 yang masuk kelmarin merupakan nilai usaha aku selama beberapa bulan yang lepas.

Pendapatan Ke 28 Dari JobdirumahAlhamdulillah. RM25 leh makan best-best tengahari nanti.

Continue reading

Pendapatan Ke 27 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke 27 dari Jobdirumah telah pun berjaya diperolehi. Dua komisen Jobdirumah yang aku perolehi dalam bulan Januari ni. Entah ada lagi ke tidak untuk bulan Januari ni. Apa yang aku harapkan, akan ada lagi komisen yang masuk dalam bulan ni. Dengan kemasukan dua komisen ni, maka aku telah layak untuk membeli sebuah ebook hasil nukilan saudara Aqif Azizan tu.

Continue reading

Pendapatan Ke 22 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Pendapatan ke 22 dari Jobdirumah. Kelmarin dapat satu komisen daripada program Affiliate Jobdirumah. Walaupun perlahan namun aku tetap bersyukur. Jerit perih yang selama ni aku tanggung akhirnya berjaya membuahkan hasil. Tekanan? Ya, memang tekanan. Bila umpan yang di pasang tak menjadi, bila kail yang kita bawa tetiba patah ditarik ikan Yu, dan sebagainya lagi rasa yang aku rasa. Apa yang aku harapkan, akan ada lagi komisen untuk hari esoknya.

kucing dan pendapatan ke 22 dari jobdirumah

Continue reading

Wordless Wednesday #67 – Pendapatan Ke 19 Dari Jobdirumah

komisen jobdirumah dalam artikel wordless wednesdayWordless Wednesday. The picture, no explanation. Yeahhh I Got It Again!!! I Like Jobdirumah.

Berminat? Sila baca di laman Jobdirumah.

Bila Mereka Tanya Tentang Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Program Jobdirumah tidak asing lagi pada pandangan mata aku sebagai orang baru dalam dunia internet. Dapat menjana pendapatan sampingan sungguh menghiburkan. Program Jobdirumah merupakan platfon yang aku rasa sangat terbaik setakat ini. Maklumlah orang tak pandai bab SEO pun boleh jana pendapatan ratusan ringgit. Inikan pula mereka yang sememangnya pakar dalam teknik SEO.

tentang jobdirumah

Continue reading