Tag Archives: kerja kosong sepanjang masa

Pendapatan Ke 23 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ya aku tahu ini kisah dah lama berlalu. Namun aku cuba ceritakan juga untuk tatapan manja korang semua. Di samping untuk memotivasikan diri aku sendiri. Dan untuk dijadikan kenang-kenangan di hari tua kelak. Kadang kala komisen macam ni, sikit nilainya namun besar kesannya terhadap emosi kita selaku manusia biasa. Ya itu semua perkara biasa. Ada masa kita naik ada masa kita jatuh tersungkur.

kucing dan pendapatan ke 23 dari jobdirumahGambar : Google Images

Continue reading

Pendapatan Ke 21 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Bersyukur ke hadrat Ilahi diatas segala nikmat dan rezeki yang diberikan. Walaupun tidak berterusan, namun tetap juga bersykur dengan penuh rasa rendah diri. Pendapatan ke 21 dari Jobdirumah, akhirnya selamat masuk ke dalam akaun bank hari ni. Hehe. Buka emel malam ni, tengok-tengok Maybank hantar emel. Setiap kali Maybank hantar emel, aku mesti rasa gembira. Duit masyuk siapa tak gembira kan? Hehe.

pendapatan ke 21 dari jobdirumahTengok, gambar kucing pun kecik aje. Ni aje yang sempat aku cari. Haha.

Continue reading

Wordless Wednesday #67 – Pendapatan Ke 19 Dari Jobdirumah

komisen jobdirumah dalam artikel wordless wednesdayWordless Wednesday. The picture, no explanation. Yeahhh I Got It Again!!! I Like Jobdirumah.

Berminat? Sila baca di laman Jobdirumah.