Tag Archives: kerja kosong

Kelebihan Jobdirumah Version Baru

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Apakah kelebihan Jobdirumah version baru ni ekk? Entah kenapa, sejak kelmarin lagi aku teringin sangat nak tahu kelebihan Jobdirumah version terbaru ni. Hati ini seakan-akan meronta untuk mendapatkan sebuah jawapan yang agak sahih.

kelebihan jobdirumah version baru

Cantik jer paparan Jobdirumah version baru ni…

Continue reading

Pendapatan Ke 38 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Komisen Jobdirumah telah pun berjaya diperolehi. Walaupun rentak jualannya yang perlahan, aku tetap bersyukur. Bertambah lagi duit poket aku untuk bulan Mac 2015 ni. Maklum aje la. Gaji tetap bulanan dah tak ada lepas ni. Haha.

komisen jobdirumah 38

RM25… Leh beli macam-macam dah…

Continue reading

Peluang Kerja Online Bersama TaskV

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Semakin lama kita hidup, semakin banyak cabaran dan dugaan yang harus ditempuhi. Masalah dengan keluarga, kesempitan wang ringgit dan seribu satu hal duniawi yang terpaksa kita tempuhi. Walaupun bukan keperitan yang dipinta, namun ia senantiasa hadir menyapa.

Orang-miskin

Sekadar gambar hiasan : Google Images

Continue reading

Pendapatan Ke 34 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Gembira sungguh sari dua ni. Pendapatan ke 34 dari Jobdirumah telah pun berjaya diperolehi beberapa hari yang lepas. Nilainya tak banyak mana pun. Hanya RM25 aje. Cukup la tu buat renew domain kan. Hehe.

Pendapatan Ke 34 Dari Jobdirumah

Alhamdulillah. Bonus di bulan Oktober…

Continue reading

Pendapatan Ke-14 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Ini merupakan pendapatan ke-14 panduan menjahit baju. Masih lama lagi masa yang diambil untuk mencapai pendapatan ke-100. Usaha dan promosi perlu dilakukan dengan lebih kuat lagi agar mempercepatkan lagi target tu tercapai. Puasan dah duk tunggu. Bilakah agaknya akan capai kali ke-100 tu yer? Biarlah masa yang menentukan. Malas nak fikir. Haha.

pendapatan ke-14 panduan menjahit baju

Continue reading