Tag Archives: kerja online

Buat Duit USD Dengan Nichify

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Buat Duit USD Dengan Nichify…

Ok. Hari ni aku nak kongsikan dengan korang semua. Satu LOBANG untuk buat duit USD dengan mudah dan ringkas. Maklum aje la. Sekarang ni duit USD dah menjadi sangat mahal jika kita convert ke dalam nilai Ringgit Malaysia.

buat duit usd dengan nichify

Hari ini (20.10.2015) 10.30 a.m…

Continue reading

Pendapatan Ke 38 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Komisen Jobdirumah telah pun berjaya diperolehi. Walaupun rentak jualannya yang perlahan, aku tetap bersyukur. Bertambah lagi duit poket aku untuk bulan Mac 2015 ni. Maklum aje la. Gaji tetap bulanan dah tak ada lepas ni. Haha.

komisen jobdirumah 38

RM25… Leh beli macam-macam dah…

Continue reading

This is “Perubahan”

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Perubahan ataupun transformasi ialah suatu keadaan dimana berlakunya pergerakan, perpindahan atau peralihan daripada satu situasi kepada situasi yang berbeza. Ianya juga merupakan satu aturan dalam kehidupan apabila kita ingin mencapai sesuatu kejayaan mahupun kegagalan. Tanpa perubahan kita sememangnya akan berada ditakuk yang lama.

kitaran hidup

Sekadar gambar hiasan : Google Images

Continue reading

Peluang Kerja Online Bersama TaskV

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Semakin lama kita hidup, semakin banyak cabaran dan dugaan yang harus ditempuhi. Masalah dengan keluarga, kesempitan wang ringgit dan seribu satu hal duniawi yang terpaksa kita tempuhi. Walaupun bukan keperitan yang dipinta, namun ia senantiasa hadir menyapa.

Orang-miskin

Sekadar gambar hiasan : Google Images

Continue reading