Tag Archives: kerja sambilan

Pendapatan Ke 37 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke 37 dari Jobdirumah telah pun berjaya diperolehi. Walaupun begitu, masih belum berjaya mencapai target untuk bulan Januari 2015 ni. InsyaAllah. Dimana ada kemahuan disitu ada jalannya.

komisen jobdirumah 37

Alhamdulillah….

Continue reading

Pendapatan Ke 32 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke 32 dari jobdirumah telah pun diperolehi. Bersyukur sangat dengan pemberian dari yang Esa. Bukan selalunya dapat rasa “TUAH” macam ni. Sekali sekala pun mujur sangat dah. InsyaAllah. Masih banyak lagi usaha yang perlu dilakukan demi mengejar “TARGET” yang entah bila akan tercapainya. Tapi, apa yang aku harap, hari esok akan lebih baik dari hari ini.

Pendapatan Ke 32 Dari Jobdirumah

Continue reading

Senarai Kerja Kosong Di Internet

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kerja kosong di internet?

“Ha ah. Banyak kerja yang korang boleh jumpa di Internet. Ada yang jual produk dan perkhidmatan, ada yang jual ebook, ada yang kerjanya jadi tukang review produk dan sebagainya lagi.”

“Nanti korang baca kat blog Pondok Kecil la malam ni. Aku suruh admin dia kongsikan. Ye?”

kerja kosong di internet Continue reading

Pendapatan Ke 23 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ya aku tahu ini kisah dah lama berlalu. Namun aku cuba ceritakan juga untuk tatapan manja korang semua. Di samping untuk memotivasikan diri aku sendiri. Dan untuk dijadikan kenang-kenangan di hari tua kelak. Kadang kala komisen macam ni, sikit nilainya namun besar kesannya terhadap emosi kita selaku manusia biasa. Ya itu semua perkara biasa. Ada masa kita naik ada masa kita jatuh tersungkur.

kucing dan pendapatan ke 23 dari jobdirumahGambar : Google Images

Continue reading

Pendapatan Ke 21 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Bersyukur ke hadrat Ilahi diatas segala nikmat dan rezeki yang diberikan. Walaupun tidak berterusan, namun tetap juga bersykur dengan penuh rasa rendah diri. Pendapatan ke 21 dari Jobdirumah, akhirnya selamat masuk ke dalam akaun bank hari ni. Hehe. Buka emel malam ni, tengok-tengok Maybank hantar emel. Setiap kali Maybank hantar emel, aku mesti rasa gembira. Duit masyuk siapa tak gembira kan? Hehe.

pendapatan ke 21 dari jobdirumahTengok, gambar kucing pun kecik aje. Ni aje yang sempat aku cari. Haha.

Continue reading