Tag Archives: kesempitan

Pendapatan Keenam Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Beberapa hari meninggalkan halaman Pondok Kecil untuk menguruskan beberapa perkara penting bukanlah satu perkara yang mudah. Walaupun 2 hari aku tak mengemaskini halaman Pondok Kecil, namun kekasih hari Alexa tetap setia dengan rankingnya. Rangking yang aku tinggalkan beberapa hari yang lepas masih belum berubah. Terima kasih kekasih hati Alexa kerana begitu sayangkan halaman Pondok Kecil. Beberapa hari itu juga aku terpaksa tahan perasaan rindu pada Pondok Kecil.

kucing

Kredit : Facebook Ustaz Azhar Idrus ( Original )

Continue reading

Pendapatan Kelima Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ingat lagi tak pada artikel yang bertajuk Ini Pun Boleh Di Jadikan Artikel Menarik?. Di akhir artikel tersebut, aku ada tulis yang aku dalam keadaan gembira. Sebabnya hari tu aku dapat emel dari jobdirumah. Emel berbunyi, tahniah, anda dapat komisen. Gembira bukan main lagi waktu tu. Dah lama aku tunggu ayat-ayat romantik macam ni. Dah lama aku tunggu pendapatan kelima dari jobdirumah ni. Maklum la dalam bulan tiga, ini yang pertama aku dapat. Tak sama dengan bulan dua hari tu.

komisen

Kredit : Google

Continue reading

Pendapatan Keempat Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Pertama sekali aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada mereka yang telah memberi semangat dan motivasi dalam artikel yang bertajuk Stroke, Ya Allah Aku Redha. Sungguh hebat dugaan dan tamparan yang diberikan. Sehingga hari ni masih terasa kebasnya. Kini dah terasa kebas seluruh tubuh badan. Adoiii harap tak lama la dugaan yang aku tanggung ni. Macam-macam dah duk fikir. Dosa banyak lagi nih. Haha.

dapat duit melalui pendapatan keempat dari jobdirumah

Kredit : Facebook Ustaz Azhar Idrus (Original)

Continue reading

Pendapatan Ketiga Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Rezeki yang diberikan kepada kita seandainya kita kufur nescaya satu masa nanti ia akan hilang begitu sahaja. Nikmat yang dulunya bersepah kini hilang satu persatu seperti debu yang ditiup angin. Tak mampu nak menangkapnya dan tak mampu nak menghalangnya. Sekali ditiup angin sekali ia hilang. Oleh yang demikian, sentiasalah bersyukur atas segala nikmat yang kita perolehi. Satu masa nanti, satu hari nanti, kita semua akan merasai. Hari ini mungkin korang belum merasai. Tapi aku pernah merasai.

pendapatan ketiga dari jobdirumah

Si jantung hati ayah dan ibu

Continue reading

Jobdirumah Review Jana Pendapatan Online

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jobdirumah review? Apa tu?

Apa itu Jobdirumah?

Jobdirumah ialah program buat duit secara Online???

jobdirumah review

Panduan Kerja Jobdirumah…

Continue reading