Tag Archives: kisah cinta

Akhirnya… Terputus Jua Cinta Terlarang Itu

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Bulan puasa merupakan bulan untuk mengeratkan silaturahim diantara satu sama lain. Bulan puasa adalah bulan untuk mendidik hawa nafsu supaya tidak terjebak daripada melakukan perkara yang boleh membatalkan puasa dan juga perkara yang boleh mengurangkan pahala puasa.

ikatan-silaturahim

Sekadar hiasan : Google images

Continue reading

Bibit-Bibit Cinta Mekar Kembali Nampaknya

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ok. Ini tajuk boleh bawa maut. Boleh buat isteri hangin satu badan kalau tak ditafsirkan dengan baik. Kalau dah salah faham, memang susah nak diperbetulkan. Makan masa. Makan jiwa. Makan hati. Dan segala jenis makan yang boleh memudaratkan emosi dan perasaan.

Sekadar gambar hiasan : Google images

Sekadar gambar hiasan : Google images

Continue reading

Penyamun Cintaku

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Buat tatapan manja Piah binti Deris.

Apa khabar sekarang? Macam mana kehidupan Piah sekarang? Dah lama kan kita tak bersua. Mat harap Piah sihat selalu disamping keluarga tersayang. Mat kat sini sihat sejahtera. Makan lalu, tidur lena dan mandi pun basah. Walaupun hati sedang dilanda rindu pada Piah, namun selera makan Mat bertambah-tambah semenjak Piah tinggalkan Mat keseorang di Kampung Felda Tenang ni.

kisah penyamun cintaku

Continue reading