Tag Archives: kisah kehidupan

Oh First My Son… You Are Clever Boy

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sedar tak sedar, hampir 4 bulan anak aku bersekolah di Tadika Yayasan Islam Terengganu, cawangan Besut. Sedar tak sedar jugalah anak aku dah semakin pandai. Clever boy. Dan dalam sedar tak sedar itulah ada timbulnya perasaan teruja untuk lebih menghabiskan masa melayan “kepandaian” yang dimilikinya saat ini.

my son clever

Continue reading

Stress Tak Ada Duit? Ini Penyelesaiannya…

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

“Kenapa menun semacam je banggg?”
“Lain macam jer sari dua ni…”

“Stress tak ada duit la ni…”
“Nak beli apa-apa yang patut pun tak boleh… Nak bayar hutang PTPTN pun tak lepas. Dua bulan dah tunggak…”

“Ooo tak ada duit ekk… Nak kawin dua ada duit pulak???

“……..”

panduan kawin dua

Nak panduan ni? Boleh. Klik jer gambar ni..

Continue reading

Sudah Sampai Tika Dan Waktu

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sudah sampai tika dan waktu untuk aku bangkit meneruskan perjuangan sebagai seorang blogger. Berbekalkan azam dan semangat, akan ku redah apa jua cobaan dan dugaan yang mendatang. Sudah fikir semasak-masaknya. Sudah berbulan lamanya aku menanti saat dan ketika ini.

Sekadar hiasan : Google Images

Sekadar hiasan : Google Images

Continue reading