Tag Archives: kisah rumahtangga

Harapan Seorang Perempuan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Harapan seorang perempuan kepada lelaki…

Sejujurnya aku tak tahu macam mana situasi korang sebenarnya ni. Bertambah buntu apabila mencari penyelesaian kepada masalah korang ni. Haha. Tetapi aku rasa la, korang mesti belum kawin lagi kan? Mesti tengah hangat dilamun cinta ni. Sebab tu korang cari penyelesaiannya dengan Pak Cik Google. Kan?

harapan seorang perempuan

Kesian korang kan???

Continue reading

Cabaran Wanita Berkerjaya Dalam Menguruskan Anak Suami

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hamboi…

Lama sungguh kan aku bercuti. Maaf lah buat semua peminat setia Pondok Kecil. Aku pergi bertapa dalam gua kayu. Mancari dan merungkai beberapa ilmu terbang yang agak susah untuk dipelajari. Haha.

wanita berkerjaya

Sekadar gambar hiasan : Google Images

Continue reading