Tag Archives: Kisah sedih

Stress Tak Ada Duit? Ini Penyelesaiannya…

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

“Kenapa menun semacam je banggg?”
“Lain macam jer sari dua ni…”

“Stress tak ada duit la ni…”
“Nak beli apa-apa yang patut pun tak boleh… Nak bayar hutang PTPTN pun tak lepas. Dua bulan dah tunggak…”

“Ooo tak ada duit ekk… Nak kawin dua ada duit pulak???

“……..”

panduan kawin dua

Nak panduan ni? Boleh. Klik jer gambar ni..

Continue reading

Mayat Bayi Kerat 15 Petanda Hati Sudah Mati

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Mana pergi rasa kasih dan sayang?

Kemana menghilangnya naluri kemanusiaan?

Adakah tidak terlintas belas kasihan dan belas ihsan dalam hati mereka?

Walaupun sedikit?

bayi-yang-tidak-berdosa

TUBUH bayi yang dikerat 15 yang dikutip dari perangkap sampah. FOTO ihsan saksi – See more at: Harian Metro

Continue reading