Tag Archives: komisen affiliates

Komisen Jobdirumah Bulan Februari 2016

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah… Kelmarin punya cerita…

Check emel satni, ada berita gembira. Hari-hari aku cek emel. Sebab apa? Sebab nak tengok ada duit blogging masuk ke tak. Walaupun ada ketika jumlahnya hanya RM1. Tetapi aku tetap gembira bagaikan dapat kawin buat kali kedua.

komisen ikr

Alhamdulillah.. Rezeki.. Tenkiu Abang KACAK!!!!

Continue reading

Komisen Kedua Buat Duit Blog

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Komisen kedua buat duit blog telah pun berjaya diperolehi beberapa hari yang lepas. Komisen pertama dibulan Mei 2015. Target untuk hidup senang dengan blog nampaknya tidak kesampaian. Tetapi itu tidak bermakna aku akan berputus asa.

Komisen kedua Buat Duit Blog

Maaf… Maklumat sulit perlu dirahsiakan. Haha.

Continue reading

Pendapatan ke-24 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke-24 panduan menjahit baju telah pun diperolehi. Sebulan lebih aku tak merasa duit komisen panduan menjahit baju. Tak sangka. Kelmarin dapat berita gembira. Baru seronok nak ukirkan sedikit senyuman manis buat korang semua. Haha.

komisen menjahit baju 23

Alhamdulillah. Bolehj senyum sikit hari ni…

Continue reading

Komisen Ke-12 &13 Panduan Membuat Putu

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Komisen ke 12 & 13 Panduan Membuat Putu telah pun berjaya diperolehi. Ada lagi rezeki walaupun sudah lama tidak mengemaskini laman blog. Sudah lama juga tidak mengarang artikel promosi. Dan terlampau lama tidak menjalankan aktiviti blogwalking.

komisen putu 13

Esok masuk lagi yer…

Continue reading

Pendapatan Ke 38 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Komisen Jobdirumah telah pun berjaya diperolehi. Walaupun rentak jualannya yang perlahan, aku tetap bersyukur. Bertambah lagi duit poket aku untuk bulan Mac 2015 ni. Maklum aje la. Gaji tetap bulanan dah tak ada lepas ni. Haha.

komisen jobdirumah 38

RM25… Leh beli macam-macam dah…

Continue reading