Tag Archives: komisen affiliates

Pendapatan ke-23 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke-23 Panduan Menjahit Baju telah pun berjaya diperolehi. Rezeki yang diperolehi sedikit sebanyak menaikkan lagi semangat untuk terus berjaya dalam arena blogging tanahair. Sekaligus melonjakkan lagi semangat untuk menjadi blogger sepenuh masa. Haha.

Pendapatan ke-23 Panduan Menjahit Baju

Alhamdulillah. Syukur…

Continue reading

Kerjaya Sebagai Seorang Blogger

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kerjaya sebagai seorang blogger kadang kala terlebih tension daripada kerja makan gaji. Walaupun begitu, disebalik tekanan yang dihadapi, masih jua terselit kenikmatan yang jarang-jarang dirasai sepanjang hayat bekerja makan gaji. Kenikmatan yang dirasai selalunya akan membangkitkan semangat untuk terus setia menjadi seorang blogger.

Kerjaya Sebagai Seorang Blogger

Kerjaya seorang blogger. Sambil minum kopi, sambil update blog…

Continue reading

Komisen Putu dan Menjahit Baju Part 3

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Komisen putu dan menjahit baju telah pun berjaya diperolehi. Ini merupakan kali yang ketiga aku tulis artikel menggabungkan dua komisen serentak. Malas nak tulis banyak-banyak. Padan tulis satu artikel pun dah cukup. Kan?

alhamdulillah

Alhamdulillah…

Continue reading

Permulaan Tahun 2015 Yang Baik

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Permulaan tahun 2015 memang mengembirakan. Terutamanya dalam dunia blogging. Walaupun kerja hakiki sekarang ini masih belum mendapat jawapan penyambungan kontrak, namun ada kegembiraan yang telah diberikan oleh-Nya.

Continue reading

Susah Ke Buat Duit Online?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ni, tetiba jer aku terfikir. Susah ke buat duit online? Sejujurnya, aku kata senang buat duit online. Kalau aku kata susah, mesti korang cakap aku tipu kan? Yer la. Apa boleh buat. Aku kan suka tipu korang semua.

Menci Tauuu...

Menci Tauuu…

Continue reading