Tag Archives: komisen dari jobdirumah

Pendapatan Kelapan dan Kesembilan Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Selamat bekerja untuk warga pendidik semua. Kepada yang dalam mood cuti, sila kemaskini fikiran anda yang cuti dah habis. Kepada cikgu-cikgu diharap korang semua sabar dan tabah dalam mengharungi dugaan sebagai pendidik. Besar amanah korang semua wahai warga pendidik. Hehe. Kadang-kadang terasa ada keuntungan juga jadi cikgu kan? Oh Cikgu, setiap tahun ada cuti. Tempoh cuti pun lama jer. Cuti gaji berjalan. Tak macam aku bila nak cuti, awal-awal dah fikir duit gaji mesti kena potong. Tak kira lah cuti apa pun, asal jer sebut cuti, gaji mesti kena potong.

pendapatan kelapan dan kesembilan dari jobdirumah

Continue reading