Tag Archives: komisen menjahit baju

Pendapatan Ke-27 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Bulan puasa yang mulia telah pun dimurahkan rezeki oleh-Nya. Pendapatan ke-27 Panduan Menjahit Baju telah pun berjaya diperolehi beberapa hari yang lepas. Boleh simpan buat duit raya nanti. Alhamdulillah.

Pendapatan ke-27 Panduan Menjahit Baju

RM25 untuk 25 orang budak kecil di Hari Raya yang mulia ni.

Continue reading

Pendapatan ke-26 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke-26 Panduan Menjahit Baju telah pun berjaya diperolehi. Untuk bulan Jun 2015 yang sangat ohsem. Bulan lepas rasanya ada juga komisen yang berjaya diterima.

pendapatan ke 26 panduan menjahit baju

Boleh beli juadah berbuka nanti. Haha..

Continue reading

Pendapatan ke-24 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke-24 panduan menjahit baju telah pun diperolehi. Sebulan lebih aku tak merasa duit komisen panduan menjahit baju. Tak sangka. Kelmarin dapat berita gembira. Baru seronok nak ukirkan sedikit senyuman manis buat korang semua. Haha.

komisen menjahit baju 23

Alhamdulillah. Bolehj senyum sikit hari ni…

Continue reading

Kerjaya Sebagai Seorang Blogger

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kerjaya sebagai seorang blogger kadang kala terlebih tension daripada kerja makan gaji. Walaupun begitu, disebalik tekanan yang dihadapi, masih jua terselit kenikmatan yang jarang-jarang dirasai sepanjang hayat bekerja makan gaji. Kenikmatan yang dirasai selalunya akan membangkitkan semangat untuk terus setia menjadi seorang blogger.

Kerjaya Sebagai Seorang Blogger

Kerjaya seorang blogger. Sambil minum kopi, sambil update blog…

Continue reading

Komisen Putu dan Menjahit Baju Part 3

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Komisen putu dan menjahit baju telah pun berjaya diperolehi. Ini merupakan kali yang ketiga aku tulis artikel menggabungkan dua komisen serentak. Malas nak tulis banyak-banyak. Padan tulis satu artikel pun dah cukup. Kan?

alhamdulillah

Alhamdulillah…

Continue reading